ponedeljek, 25. junij 2018

JAZ SEM ODGOVORNA ZA SVOJE ŽIVLJENJE


Ravno danes sem pisala dnevnik, ki se je nanašal name in na moja občutenja. Na občutenja sebe in bližnje okolice, na družbo kot tako. Na to, kaj sem danes in na procese, ki so se v mojem življenju odvijali v meni. Pisala sem o tem, kdo sem bila in kaj sem postala... kako so dogodki in osebe v mojem življenju vplivali name in kako se nezavedno ter zavedno še vedno le spogledujeta, pa se ne pobratita. Pisala sem o tem, da poznam način s pomočjo katerega lahko dosežem to pobratenje, vendar nimam tistega orodja, ki pa bi bilo pravo samo zame. In vesolje mi je takoj poslalo odgovor.

Kako spet misliti in govoriti dobro o sebi in drugih...videti dobre stvari, če okoliščine niso ravno idealne?!?!?! Kako uresničiti v realnem svetu to, da mislimo pozitivno in vidimo lepe stvari? Kako se osredotočati na dobro in lepo, če ti zunanji svet, služba, okolica idr. ves čas vsiljuje stvari, v katere ne verjameš???  Kaj lahko storimo?  Obstaja še kakšna druga možnost? DA. OBSTAJA!!! 



Rezultat iskanja slik za faith



To je naša vera v sebe, vera da ne glede na to, kakšne so okoliščine, ne dovolimo, da nas zlomijo. Menda ne bomo sebe proglasili za poraženca?! Dokler dihamo in dokler se zavedamo, koliko možnosti imamo še pred sabo, vendar jih trenutno ne  vidimo, ker smo usmerjeno samo na žalost in na  pritoževanje čez življenje, v katerem živimo, sebe ne bomo proglasili za poraženca! To je Tista Možnost.

Kadar pričnemo razmišljati na ta način, lahko resnično spoznamo, da ni pomembno v kakšnem svetu živimo, ampak da je pomembno kakšen svet je v nas. To je edini svet, v katerem lahko dnevno nekaj spreminjamo, svet v katerega lahko vlagamo svoja pozitivna razmišljanja in odločitve. Bolj, ko se zadržujemo v svojem življenju, torej življenju v sebi, bolj postaja čist in dominanten. Postane izvor rešitev, motivator in izziv za spremembo sveta v katerem živimo. In nezavedni ter zavedni del, se bosta kmalu pobratila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar