nedelja, 24. junij 2018

SEM



Nisem razsvetljeno bitje. Razsvetljenost je relativen pojem. 
Sem Bit – je. Bitje, ki diha, se prehranjuje, ljubi, sočustvuje, se jezi, kdaj tudi obsoja in je kdaj tudi zavistno… Poskušam biti drugim »neškodljiva«. In neškodljivost v smislu do drugih, je zopet relativen pojem. Imam Ego. To sem jaz. EGO = (tudi) JAZ. In ne borim se z njim ali proti njemu. 

Tudi strah me je kdaj. Včasih manj, drugič bolj J In zamerim… sem tudi užaljena in včasih se spopadam z občutki krivde… sem (pre)resna in otročja... Otročja bi sicer lahko bila bolj. Imam zakoreninjene vzorce, ki jih, v svojem tempu, presegam. Imam uvide. Včasih več, drugič spet nič… Ne sprenevedam se, da vsega tega ne posedujem. 

Posedujem še mnogo več. Moč, toplino, prijaznost, veselje, potrpežljivost, vztrajnost, znanje, pogum, radost, veselje, ljubezen…. Vse to sem JAZ.

Manj dobre stvari poskušam presegati (dnevno) in dobre stvari poskušam »gojiti« v sebi. In za vse, kar prosim vesolje, sem uslišana. Kdaj tudi s »klofuto«. 

Imam zavedanje in poskušam biti zavestna v vsakem trenutku (tu še nisem expert J ). Torej sem hvaležna, čeprav kdaj, nerada.

Dobro se počutim, če sem drugim všeč, vendar se ne »prodajam/zanikam« zavoljo tega. Rada sem ljubljena in oboževana, zato tudi sama ljubim in obožujem <3.

Nagrada za vse to je notranji mir, ki mu nekateri rečejo tudi čista vest.

Maj 2016

Ni komentarjev:

Objavite komentar